• Ryghold (mandage kl. 11-12)
  • For personer med tilbagevendende og kroniske rygsmerter. Instruktør: Fysioterapeut Heidi Jørgensen

• Physio crossfit (mandage kl. 13.30-14.30)
  • For personer der ønsker crossfit på en skånsom måde. Vi træner styrke og konditionstræning med niveauinddeling hvor alle der har lyst til sved på panden kan være med! Instruktør: Fysioterapeut Lasse Kildevæld

• Almen træningshold (tirsdage og tordage kl. 9-10)
  • For personer der ønsker (gen)optræning efter et langt sygdomsforløb eller almen svækkelse. Kombination af gangtræning, funktionstræning, styrketræning og konditionstræning. Instruktør: Fysioterapeut Heidi Jørgensen

• Hold i balancen (tordage kl. 14-14.45)
  • For personer med nedsat balance. Der trænes styrke og stabilitetsøvelser for at forbedre balance.                                                        Instruktør: Fysioterapeut René A. Jørgensen

• Bassinhold (Rønbjerg, tordage kl. 14-14.45 og 14.45-15.30)
  • For personer med forskellige gigtlidelser, ryg /nakkebesvær og muskelsvækkelse. Du får en skånsom træning af bevægelighed og styrke i 34 gr. varmt vand. Instruktør: Fysioterapeut Lasse Kildevæld.

• Neurohold (fredage kl. 12-13)
  • Træning for personer med sygdom i nervesystemet, herunder parkinsonisme, sklerose, følger efter slagtilfælde m.fl. Der trænes styrke, kondition, balance og funktion. Instruktør: Fysioterapeut Rasmus Jessen.

• G.L.A:D hold (tirsdage og fredage kl. 11-12)
  • Til personer med slidgigt i knæ og hofteled. Træning i alle stadier af slidgigt. Består af teoriundervisning,  kondition, styrke og stabilitetsøvelser. G.L.A:D-instruktør: Fysioterapeut Lasse Kildevæld

• G.L.A:D hold (kommende eftermiddagshold mandage og torsdage kl. 16-17, ring for opstartsinfo.)